Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 22, 2011

SEGMEN BLOGLIST ABGTEROR | TANAH TUMPAH DARAHKU

assalamualaikum..


:)

ouh, aku sangat boring di utm bila orang lain semua balik bercuti dan aku kena stay sebab ada program. oky, titik.
kembali kepada hobi lama, JOIN SEGMEN :)


takde sapa pun tag aku, aku je yang rajin lebih nak join sendiri...

aku jumpa segmen ni dekat blog BUDAK KECIK ni... 

okey, jom jawab soalan ABGTEROR ni... :)

1. Dimana anda dilahirkan?

aku dilahirkan di PULAU PINANG pulau mutiara.. *tapi, aku tak nampak pun mutiara kat penang tu*
lebih tepat lagi, di HOSPITAL BERSALIN PULAU PINANG... belakang HOSPITAL BESAR PULAU PINANG.. detail tak...? hikhikhik

2. Dimana anda dibesarkan?

dibesarkan pun di PULAU PINANG... lebih sepesifik,di BALIK PULAU... ekceli, dari lahir sampai aku umur 4 tahun, aku duk dekat BATU MAUNG... tapi, lepas tu pindah pi umah tok aku dekat SUNGAI PINANG, BALIK PULAU... sampai lah sekarang.... *orang penang je kot yang tau tempat tempat yang aku sebut tu*


3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.

ofkos la PULAU PINANG.. walaupun masa menuju kedewasaan aku banyak dihabiskan di JOHOR.. utm skudai~

4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.

sebab.... bak kata ABGTEROR lah, TANAH TUMPAH DARAHKU... so, darah aku tertumpah di PULAU PINANG.. aku pilih PULAU PINANG lah... :D

ouh, banyak pulak aku potpet dekat sini...

bye~!

entri ni takde nota jari kaki.

No comments: