Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 5, 2011

tiada lagi MR. BUNCET.. :'(

assalamualaikum...


da lama aku tak jenguk bloggie sayang aku ni.. :(
maaf yea, aku serabut sangat minggu ni... sangat sangat serabut... :'(



innalillahiwainnailaihirajiuun...

pergi nya insan yang aku sayang... MR.BUNCET aku.... pergi buat selama lamanya...

Ya Allah, luluh hati aku saat mendengar berita kepergian nya, kehilangan nya, dan kematian nya...

tinggal kenangan
:'(

hari jumaat, 25/2/2011, hari yang aku rasa nyawa aku pun turut melayang... hari jumaat yang mulia, arwah pergi menemui Yang Maha Esa... aku sangat sangat terasa dengan kehilangan nya... 

3/3/2011, genap 6 bulan perkenalan kami... sepanjang 6 bulan, tidak pernah sehari pun kami miss contact.. even satu mesej sehari... manakala, 4/3/2011, genap seminggu arwah pergi buat selama lama nya..

Ya Allah, masih terngiang ngiang suara nya di telingaku, umpama baru semalam kami bercakap di telefon.. betapa susah aku hendak melalui hari hari ku setelah ketiadaan nya...

tiada lagi teman gaduhku, peneman studyku, pendengar setia masalahku dan tiada lagi cik BUNCET yang aku sayang...

sepanjang 8 hari ketiadaan nya, tidak pernah sehari pun aku tidak menangis... air mataku kini menjadi sangat murah... aku percaya, ada hikmah di sebalik semua ini...

aku percaya, Allah telah menyediakan percaturan hidup yang terbaik untuk setiap hambaNya.. aku juga percaya, Allah akan menggantikan sesuatu dengan yang lebih baik setelah Dia mengambil sesuatu yang terbaik.. aku sangat sangat perlukan kekuatan untuk meneruskan hari hari ku tanpa nya di sisi aku...

mujur, ramai yang menyayangi ku.. ramai sangat yang care pasal aku... kepada keluarga ku, terima kasih kerana memahami adik.. terlampau berat dugaan yang adik hadapi di saat adik berumur 19 tahun.. terlalu muda untuk menerima kematian orang yang adik sayang.. 

kepada team ASA EXPLORE, terima kasih sangat sangat kerana sudi mengenali dan tidak jemu memberi semangat kepada farah yang sering lemah semangat setelah ketiadaan arwah... insyaAllah, farah akan teruskan semangat arwah dalam team kalian nanti jika ada rezeki.. insyaALLAH...

kepada teman teman yang tidak putus putus memberi semangat, aku sangat terharu dengan korang.. sentiasa bersamaku tidak kira susah atau senang...

kepada keluarga arwah, farah tahu, lebih sukar untuk kalian menerima ketiadaan arwah daripada farah.. tetapi, percaya lah, setiap yang berlaku pasti ada hikmah nya.. insyaAllah..

aku bersyukur, walaupun arwah tiada lagi di dunia ini, tetapi, kehadiran teman teman rapat nya dalam hidup ku, sedikit sebanyak dapat mengubat sedih di hati ku ini... masih terasa kehadiran arwah dalam kalangan diorang.. astagfirullahala'zim..

Ya Allah Ya Tuhan ku, aku memohon, berikan lah aku kekuatan untuk aku meneruskan hidup ku.. perjalanan hidup masih jauh.. masih banyak liku liku kehidupan yang perlu aku aku tempuh.. aku tahu, kau mengujiku kerana aku mampu menghadapi nya, tetapi, sangat berat bagi aku untuk melalui nya..

doakan aku lebih tabah untuk menerima setiap dugaan yang Allah berikan untukku..

salam..

:'(







4 comments:

Dol said...

sabar ya cik farah, Allah lebih menyayangi Mr. buncet kamu~ semoga doa dan alfatihah kamu sentiasa menemaninya di sana.

farah_kikilala said...

thanks..
insyaAllah....

::mak incik:: said...

salam farrah.. sory tanya, arwah meninggal sebab ape?? fatin pun baru kehilangan member fatin.... sedihkan.. tapi xpe... kita doa banyak2 tok arwah.. amin....

Anonymous said...

Thank you for the auspicious writeup. It in reality was
a entertainment account it. Look advanced to far introduced agreeable
from you! However, how can we communicate?

My weblog ... google