Tuesday, May 10, 2011

.:saya blogger muslim vs saya blogger muslimah:.

assalamualaikum 


:)

aku tak mengantuk lagi di saat ini, jadi, aku nak join segmen.. takde sapa pun tag aku, aku jumpa segmen ni kat blog budak cerdik pandai ni.. SYAFIQ NAIM~~

So, aku perempuan kan..? mesti la aku.......


aku suka terjah melawat blog yang anjurkan segmen ni... jarang la aku jumpa blog yang ciri ciri nya macam blog ni.. ciri yang macam mana? korang fikir sendiri ea~~

aku mengaku, blog aku ni takde pun ciri ciri keislaman yang mendalam sebab blog aku ni aku suka merapu dan merepek.. tapi, im still a muslimah blogger :)

okey, tak nak bebel taip panjang panjang.. nak tag dua budak yang pandai sebab dorang ni bakal jadi cikgu dengan pharmacist..


nite~!!

wasalam~

nota jari kaki : terima kasih Ya ALLAH sebab berikan aku pelbagai hikmah selepas ketiadaan arwah.. syukur ALHAMDULILLAH.. :)

2 comments:

syaimz said...

excellent (:

pRiNCe said...

prince dtg melawat ye..entry yang bagus...huhu..:)..
nak datang selalu boley ??