Friday, May 20, 2011

malam ni...... hmmm

assalamualaikum..


malam ni aku rasa ak meepek je kat bloggie aku ni... biar la, ada orang nak baca ke tak... kesah pulak aku... sepatutnya aku rasa happy sikit sebab ayah aku baru ja amik astro mustika hari ni... matlamat utama sebab nak tengok maharaja lawak..
aku suka nabiljozansepah
selama ni aku tengok kat youtube je.. tapi malam ni bole tengok live :)

hmm, tapi, aku memang tak rasa happy malam ni... dan aku ada sikit rasa cemburu.. ya, C.E.M.B.U.R.U...
dah lama aku tak rasa perasaan tu... sejak arwah takde, hampir 3 bulan, selama tu jugak la hati aku kosong... tapi, malam ni, datang balik perasaan tu...dan aku betul betul tak pasti kenapa aku perlu rasa macam tu...

okey, aku betul betul TAK SUKA! sebab aku memang tak patut rasa macam tu... 

chill la farah~~ dengan dia pun hang nak jeles ka...???? 

huh!!!

jeles sebab dia pun baik dengan dia tu... WTH..??!!!?!

farah, ingat dia tu hang sorang punya ka...?

mereka comel
 hati aku masih berbelah bagi nak balik johor... tiket da booking.. hari ahad aku fly balik johor... tapi, ntah la apa yang aku rasa saat ini... 

*aku memang tak suka perasaan ni*

astagfirullahala'zim...

Ya ALLAH, Kau tenangkan lah hatiku ini... Kau berikan lah hidayah kepada ku, Kau tunjukkan lah jalan yang benar kepada ku, agar aku tak lagi berada dalam kegelisahan ini...

hmm, maharaja lawak pun da abis... minggu ni lawak yang sekata... <--- ayat mintak lempang dari apek

okey la.. terus takde mood... bye!

nota jari kaki : seringkali teringat kan arwah sejak kebelakangan ni... semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman... Al-Fatihah.. 
*sy rindukan awk*

4 comments:

syaimz said...

i miss you too.haha XD

Ecah Ecot said...

jgn la sedey2....

CikPuan Fara said...

alahai. sedihnya baca entry nih. xmo sedih2 sis..

farah izzati yussoff said...

syaim~ miss u three lah. hikhik

ecah~heeee... thanks sis :)

kak fara~huhu.... maceh2... :)