Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 13, 2011

minggu yang sangat TAK seronok

salam untuk semua...


da lama kan aku tak update bloggie aku ni..? last entri pada 4 Februari.. ari ni da 13 Februari.. =.=

minggu ni sangat TAK seronok bagi aku... sebab sepanjang minggu ni aku demam + batuk + selsema + sakit tekak.. full pakej kan aku kena serang..? selalu kalau aku demam, batuk dengan sakit tekak tak sakit skali.. tapi, kali ni, suma aku dapat.. hamekk kau~

ekceli, aku nak cite pasal perjalanan cuti CNY aku minggu lepas, tapi, cam tak cukup masa jek nak story story kat sini serta nak upload upload gambar... nanti bila aku da senang senang and da banyak sangat masa yang tak terguna, aku post entri tu k.. :)

mak, nak balik bole....? *muka mengharap*

*maceh pakcik google*

minggu ni aku homesick.. serius, takde nak tipu tipu.. aku nak balik penang ye, bukan balik kl.. aku tak rasa nak balik kl... =.=

sepanjang minggu ni cam haremm useless jek aku rasa... tutorial math method dengan DE yang KONON nya nak siap kan masa cuti minggu lepas, hampehhh.... merangkak rangkak jek aku buat mende alah tu... pehal ah dengan aku minggu ni...???

minggu depan, aku ada 2 test.. ulang ye, 2 subjek yang nak buat test minggu depan.. LINEAR ALGEBRA & MATHS METHOD... LA aku bole tahan lagi, tapi kalau MM tu cam nak potong kepala jek.. korang korang readers aku yang tersayang ni, doakan aku cemerlang minggu depan ea.. :)

hmm, aku tengah pening pening tenuk pikir pasal jadual hubungan etnik tu.. kejap hari khamis, pastu tukar hari selasa pulak.. kalau da konfem hari selasa, mati la aku.. da la hari selasa jek yang ada gym netball.. cam ne aku nak cakap kat kak mah..? da banyak kali sangat da aku tak pi training pasal etnik ni ah.. bole lagi ke aku nak tukar section etnik tu...? eeee....tak suka nya rasa macam ni!!!! (suara paling gedik... menyampah aku!)

sesapa yang terbaca or sengaja baca blog aku ni, especially entri ni, tolong bagi semangat kat aku bole nak teruskan hari hari aku yang akan mendatang dengan hati yang tabah..? *ayat tak bole blah kan?*
aku rasa down bila tengok orang lain study sampai tido peluk buku + tuto diorang banyak yang da siap.. bila aku nak jadi macam tu..? 

hmm, entri aku kali ni sangat mengarut dan takde hala tuju.. sekadar meluahkan apa yang aku rasa.. da kata blog aku kan.. so, suka hati aku lah yea~

k la, nak pegi menternak lemak.. aku pelik, orang lain demam selera makin kurang, aku demam nak makan je aku rasa sepanjang masa.. *bila nak kurus?*

ok bye~!

nota jari kaki : 16 hb ni besday kakak aku.. selamat la aku da sambut besday bundle 5 orang sekali masa celebrate besday abg 29 Jan ari tu... thanks cik buncet sebab join sekali~! hehe.. ape ye rase awk ade dalam kalangan adik beradik sy..? *sayang awk :)*





No comments: