Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 2, 2011

ayah aku ada blog.. :)

salam untuk semua...


berdasarkan tajuk di atas, ayah aku da ada blog~! 

ekceli, ayah aku da lama ada blog.. cuma tak berkesempatan nak tulis.. tu je..

mari kita lihat ramai ramai blog ayah aku tu.. cekkidout~!


nama blog ayah aku ni, SEUNTAI MUTIARA.. baca pun ala ala sastera kan..? mestila.. dulu ayah aku ni cikgu bahasa melayu.. kat mana da tak ingat.. *sory ayah*

meh sini aku story sikit pasal ayah aku yang terchenta...

nama diberi YUSSOFF BIN JOHAR... umur 56 tahun pada 15 MAC 2011.. besday ayah aku sama dengan besdar anak sedara aku yang NAJLA ZAFRINA tu.. pastu ayah aku da pencen pos malaysia... hmm, tu je la serba yang memang sedikit aku bole story kat sini..

ayah aku baru nak berjinak jinak dengan dunia blogging ni.. memang sure content content blog ayah aku ni akan dipenuhi dengan bahan bahan ilmiah.. 

da banyak kali ayah aku suh aku tulis benda benda ilmiah sikit dalam bloggie aku ni, tapi aku tak reti.. bloggie aku ni memang untuk suka suki dan merapu sahaja.. :)

berikut adalah url blog ayah aku..


korang rajin rajin la melawat ea.. tapi, ayah aku tak selalu update sangat sebab busy.. ala, aku anak dia pun busy, ayah aku mesti la lagi busy dari aku kan..? *tak da kena mengena*

oke, samapi di sini promosi blog ayah aku yang terchenta.. aku bagi korang tatap gambar ayah aku yang ada dalam blog aku je la ea.. cekkkidout~!



sekian...

ok bye~!

nota jari kaki : tak da nota hari ni.. :)

1 comment:

Anonymous said...

ayah yang baikk...:)