Friday, February 4, 2011

isi masa lapang :)

salam hari jumaat.. :)


oke, hari ni hari jumaat... semua kaum adam kena pegi masjid untuk solat fardhu jumaat.. wajib tau!!

aku sedang bermastautin di kelantan sekarang.. kat bachok.. ouhh, sangat jauh perjalanan semalam.. sampai sampai je terus salin baju hantar kazen aku pegi akad nikah.. alhamdulillah, da selamat da kazen aku tu jadi suami orang..

naim

sarung cincin
sory, aku tak dapat nak sajikan banyak gambar sebab kamera ada dekat orang lain.. sekarang aku tengah tunggu kaum kaum adam ni pegi solat jumaat sebab kitorang kaum kaum hawa ni nak bersiap siap macam pengantin nak hantar pengantin.. :)

merujuk kepada tajuk di atas, aku memang tengah isi masa lapamg dengan update blog sekarang ni.. aku ingat da tade masa nak bukak laptop, tapi banyak pulak masa terlebih kat sini.. masa lebih tu semua orang tidur, aku je yang hidup.. *ajaib gila aku tak tidur*

ouh, aku ada layan satu video ni.. korang penah dengar pasal NAJWA LATIF? aku penah dengar, tapi aku baru je layan video dia kat youtube.. aku paling suka video ni..

grenade (cover) - najwalatif



sangat sweet dohh~!!

popular jugak la si najwa latif ni.. even CIKEPAL pon penah tulis pasal najwa ni.. dia comey.. *tetiba jek*

oke, nak siap + makeup over over jap.. sehingga kita bertemu di lain entri ea.. daa~~ :)

ok bye~!

nota jari kaki : tengah malam ni nak pi wakaf che yeh.. nak pi bagi habis duit kat situ.. haha :)

2 comments:

dakpipimerah said...

kau mmg,,ke kau yg kawen ni,,hahaha,,,kalahkan pengantin! muahaha

roxybelleiyramethyst said...

siap macam pengantin eh??hahahaha