Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 21, 2011

bersenang senang lepas test

assalamualaikum... *tak jawab dosa*

rindu! 
rindu dekat bloggie aku ni.. da lama aku biar bloggie aku ni bersawang sawang... sory la aku jarang update sekarang, aku busy sangat sejak dua menjak ni.. aku baru je abis 2 test, LINEAR ALGEBRA & MATHEMATICAL METHODS... aku tak mau cakap pasal test tu sebab aku tau memang hampehh je result test tu nanti...

time to enjoy!!
semalam, abis je test, aku, fara, nisha, ida dengan sue dengan lincah nya terus ke jusco tebrau city.. meronggeng time~!! 

*maceh pakcik google*
happy dohh tak sesat dah masa nak datang sini.. aku la yang kena kenal jalan walaupun bukan aku yang drive... *gian nak drive ni*

okeh.. wajib ye kawan kawan bergambar sebelum ke mana mana..

petak vs bulat


sesudah sampai jusco tebrau..



kereta sewa buat hal tengah jalan sebab pakai security.. sengal kan..? aku baru first time jumpa kereta ada security macam tu.. kena scan pakai kad ala ala pokemon.. 

sampai sampai je, terus serbu panggung wayang nak cari beli tiket memandangkan masa tu da pukul 3.30 petang.. aku nak sangat tengok movie 127 HOURS... tapi, takde dekat situ.. *sedih sekejap*

oke, ceria balik.. kat bawah ni poster cite tu...

nak tengok jugak!
cam best je aku rasa cite ni... tapi, tade rezeki aku... hmm, aku pun tukar cite lain... cite nih...
*ce cite ce cite*

abg jason tu sangat smart ye :)

best jugak.. tak salah aku pilih cite.. tapi, nyirap jugak ah amoi kat kaunter tu.. dia bole tanya kitorang da cukup 18 ke belum.. 3 kali lak tu dia tanya.. *sumpa nyirap*
muka aku ni tak nampak macam da lepas umur 18 tahun ke..? *bajet budak budak lak kan*

5 tiket untuk 5 orang :)

lapar :(
cite ni 18 tahun ke atas je yang bole tengok.. sebab banyakkkkk gilaaaaa scene kejam.. kejam ye aku ulang, bukan lucah... sangat real nampak mamat jason kat atas tu bunuh sorang sorang orang yang dia kena bunuh.. nasib baik aku tak cepat loya macam f***n*****.. :)

lepas tengok wayang, pegi shopping~!! da lama aku tak buat soul teraphy nih.. sekali sekala manjakan diri dengan shopping tak salah kan..? *aku rasa macam selalu je aku buat*

comel kan ? patung kecik tu ade dekat fon aku, yang besar tu dekat kasut..

 *vincci outlet*
bergambar di cermin sambil silang kaki.. *stail baru*
mataku da bepinau tengok kasut banyakkkk gilaaa
:)

aku nak kasut ni.. tapi takde saiz.. :'(

comel comel comel sangat!!!!

beli kasut yang tengah try tu.. kat summit :)
tujuan yang tak berapa utama aku keluar meronggeng sebab nak cari kasut.. *mak, kasut hitam yang tutup tu da koyak, so, kena beli lain.. :)*

mak dengan ayah aku sangat anti bila aku beli kasut baru.. ye la, asal keluar je, mesti beli kasut.. ni semua kakak aku yang bawak propaganda beli kasut setiap kali keluar.. haish...

lepas tu, acara utama yang wajib aku buat bila keluar meronggeng..

tadaa~!!

bergambar di cermin.

cermin lagi :)

fara , sue yang sangat SENGAL!

aku tade :)

pipi belon :)
kali ni, da tak tangkap gambar guna fon.. sebab fon da macam hidup segan, mati pun segan jugak.. *haih*
tunggu masa yang sesuai nak tamatkan riwayat fon aku ni.. tapi, aku sayang fon ni.. sayang sangat... banyak memory aku dengan fon ni.. *tacing sekejap*

ayah, nak tukar fon.. :)

oke, sambung bergambar balik.. entri aku akan dipenuhi dengan gambar sahaja kalau aku ronggeng kat mana mana..

cun kan..? poster kat sebelah tu laa...

ehem :)

sumpa sengal gambar ni!

banyak sunglasses/shades/rayban kat sini
 setelah penat gedik bergambar, kitorang rehat dekat vincci sebab nisha nak beli kasut jugak..

inilah teman teman seronggeng aku.. :)

suhaila @ sue

syahida @ ida

fara nabila @ cik nab
nisha nadhira @ nisha

budak budak hyperactive :)
and, finally, the owner of the blog :

:)
sekian entri ronggeng untuk kali ini.. selamat tidur.. :)

ok bye~!

nota jari kaki :
  1. esok pilihanraya kampus.. aku nak jadi anti politik kampus bole tak..? @.@
  2. nak skype~! yippie!!















2 comments:

taty rosley said...

hepy tgk mcm ni .
semoge pershabtn kalian , kekal okeyhh . :)

farah_kikilala said...

hehe..
thanks miss atie~!