Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 3, 2011

esok permulaan hari yang penat..

salam u olls~~~


esok khamis.. esok pag pagi aku da gerak pegi kelantan.. kazen aku kawen.. jauh tuuuu.. kat kelantan.. nama tempat kubang telaga... tapi mmber aku sebut kube tlago.. haha.. lawak lak aku dengar...

cuti minggu ni aku travel je keja nye... 

JB-->KL-->PENANG-->KELANTAN-->KL-->JB

tangguh lagi niat nak buat tutorial math method dengan DE..

maybe esok sampai ahad aku tak online... bermakna selama tu jugak aku tak update blog.. nanti da balik jb, aku sajikan gambar gambar kazen aku kawen oke~! *nak tunggu aku kawen lambat lagi*

malam ni malam last aku tido atas katil empuk aku.. *macam takde point je aku tulis mende ni*

ekceli, aku tunggu detik 12 tengah malam...

aku nak wish, 

HAPPY CHINESE NEW YEAR 2011...


&

HAPPY 5TH MONTHIVERSARY MY LOVELY DEAR BUNCET~!



to BUNCET : sy sayangkan awk.. sy rindukan awk.. sy doakan awk cemerlang dalam final exam awk minggu depan ea.. gud luck and take care sayang! :)

tu je nak tulis.. ok bye~!

nota jari kaki : mood nak packing baju da hilang.. mood blogwalking semakin membuak-buak... kalau aku terus online, memang dapat maki free la malam ni. haha :)



1 comment:

cik chopu said...

wooaaa sama sama. malam esok nak balik klate jugok.