Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 27, 2011

kereta dan keputusan

assalamualaikum..

:)

aku baru je balik dari mengubat hati yang duka lara.. hati aku berduka sebab result sem 2.. aku ubatkan hati aku dengan cite KL Gangster dekat Jusco Balakong.. 

sempoi kan cara aku ubatkan hati aku..? readers semua digalakkan ikut cara aku yea.. :)


maybe aku dah ketinggalan tengok cite ni sebab hari ni dah 27 Jun 2011.. cite tu keluar 9 Jun 2011... tapi, gasak la, janji aku bole tengok.. 

sebelum tu, takziah kepada cik midah, yang baru kehilangan suami tercinta akibat serangan jantung.. cik midah ini kawan kamcing mak aku dekat opis.. muda lagi hubby dia tu.. baru 32 tahun sama dengan kakak aku yang sulung.. cik midah pulak sama abang aku yang second, 29 tahun.. semoga cik midah tabah menghadapi dugaan ini...


AL-FATIHAH

okey, back to the topic..

cerita pertama :

aku eksiden. tak teruk pun. tapi, cina perempuan tu memang macam haremmm gila lah.. aku da bagi lampu nak reverse dia dengan sukacita nya terus meluncur laju di belakang kereta persona milik kakak aku tapi driver nya adalah aku..

dan akibat nya, GEDEBUKK!!

perlanggaran telah berlaku.. ALHAMDULILLAH, kereta kakak aku tidak mengalami kecacatan sedikit pun.. tapi kereta perempuan tu, nah!!! kemek pintu~~

dan, keputusan nya, aku tak tau sapa yang salah..  =.=

*********************************************************************************

cerita kedua :

credit tu http://uzairkate.blogspot.com

seperti yang sedia maklum, result semester kedua keluar hari ni. dan hasilnya, ALHAMDULILLAH, lepas 3 pointer.. tak dapat surat warning dari MARA.. 
walaupun tak macam semester satu, aku bersyukur ya ALLAH kerana dikurniakan rezeki setakat itu..

semester kedua. aku dilanda ujian yang sangat berat.. 
kehilangan MR. BUNCET yang tersayang... hampir 2 bulan, aku cuba stabilkan emosi.. dan, selama itu juga lah, minda aku tiada di kuliah... dan aku yakin, arwah pasti kecewa dengan aku ketika itu..

untuk mak ayah, maafkan adik.. adik janji, akan tebus balik semester depan..

untuk awak, terima kasih kerana sudi ada dengan saya di kala ini.. :)

dan, 

HIDUP PERLU DITERUSKAN.


TABAH KAN HATI FARAH IZZATI

wasalam~

nota jari kaki : hello CAMERON HIGHLANDS~!

1 comment:

K said...

same lah kita, huhu T.T