Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 23, 2011

demi senyuman itu

assalamualaikum..



besar nya smiley.. haha... nak sangat tunjukkan yang aku tengah SENYUM.. ye pakcik tua~

demi sebuah senyuman, dia sanggup memerah otak mencari idea untuk men'suprise'kan aku...

dan yang paling mahal, demi melihat aku tersenyum, dia berjanji dengan ku bahawa dia akan senyum bila tangkap gambar nanti... 

dan, tentang suprise itu, walaupun didesak berulang kali, jawapan ini yang aku dapat..

"aku kan yang nak bagi suprise dekat kau? so, suka hati aku lah nak bagi bila"

dan aku dapat suprise itu pada 6.30 petang tadi... lama aku tunggu daripada semalam..

mesti korang pelik kan kenapa entri kali ni penuh dengan perkataan SENYUM...? sebab pelik sangat ke orang tak senyum time tangkap gambar? bagi aku, pelik kot sebab aku takkan tak senyum or lebih tepat lagi, aku takkan tak sengih bila tangkap gambar.. aku sendiri baru pertama kali berjumpa dengan orang yang muka nya sentiasa blur bila time tangkap gambar... dengan alasan, gigi yang berlapis tidak sesuai untuk senyum.. haha, alasan yang ku rasakan sangat kelakar.. sebab, bagi aku, orang yang gigi berlapis, sangat manis bila tersenyum.. :)

dan, hari ini, aku menangis lagi... tetapi, dalam menangis aku ada ketawa... sebab..?

entri di bawah ini.

entri itu sangat panjang.. tapi, bagi readers yang nak baca, kena tenangkan hati dulu :)

toha hanafi bukan nama sebenar. terima kasih atas surpise kau tu.. kau tak bagi aku nangis, last last, kau yang buat aku nangis.. tetapi, ada ketawa dalam tangisan itu... :)

cerita yang betul betul menyentuh hati aku, walaupun tak lah 100 peratus benar... dan betul kata kau, hanya hati yang dapat berbicara dengan hati...


kau, sangat memahami aku... dan cara kau, lebih kurang sama dengan arwah.. agaknya, orang yang lahir dalam bulan JULAI memang perangai lebih kurang sama kot...

dan, 

TERIMA KASIH SAHABAT..



p/s : kau memang trauma sepanjang masa~!!

:p

nota jari kaki : netball esok UTM lawan dengan UiTM.. doakan kejayaan UTM.. :)



 

3 comments:

K said...

semoga berjaya XD

NuSaNa NoSa 91 said...

keen ada kwn yg xreti nk senyum.. nk2 time amik gmbr, jd spoil.. aigooo~ =.=

Farah Izzati Yussoff said...

SG~ thanks :)

NN91~ tau takpe... tak cantik pic kalau tak senyum :)