Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 21, 2011

first day MASUM 2011

assalamualaikum..


:)

hari ni aku rajin. rajin buat new entri semata mata nak update result netball MASUM 2011...



btw, MASUM is stand for Majlis Sukan Universiti-universiti Malaysia... or, aku panggil inter-Uni.. haha, suka hati aku je kan nak bagi nama apa pun..

netball game bertempat di Universiti Malaya (UM)... 



whatever lah~

okey, nice starting... hari ni ada dua game... pukul 11 pagi lawan dengan Universiti Sains Malaysia (USM)..



 pukul 4 petang lawan dengan Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI)..



dan hasilnya....

ALHAMDULILLAH...

UTM menang dua-dua games...


walaupun aku ni lagi banyak menonton daripada bermain, tapi, memang banyak benda baru yang aku belajar dan aku tahu.. well, im still freshie in this team...

:)

nota jari kaki : geram dengan dia!


2 comments:

K said...

geram dengan sape ni?? XD

hehe, nice! :)

kekalkan momentum kemenangan :P

Unknown said...

habislah...dia menang setiap match