Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

aku memang kena pasang azam 2011

salam dan selamat tengah malam..


aku tengah down.. sebab full result da kuar.. dan hasilnya dah buat aku down... T___________T

masa aku kira dulu, tade la dapat banyak tu.. tapi, bila tengok full result, mak aihh, jauh gila beza..... dan aku memang lagi down..... :'(

ni sah sah bukan aku.. T___T
*maceh pakcik google*

dan dan aku terus pasang azam untuk 2011... mike, kau kena baca azam aku ni~!


azam 2011 :

  1. kurang kan ONLINE sebab wifi UTM memang laju..
  2. kurang kan tido.. sebab tido bole buat kau gemuk..
  3. kurang kan buang sifat suka TANGGUH bila nak buat tutorial maths..
  4. rajin cari reference books dekat PSZ... PSZ tu bukan tempat nak online ja tau!
  5. contohi shida dengan ida.. budak sebelah bilik aku.. pergh memang rajin sampai aku da tak rasa nak jeles!
  6. kurang kan lawatan ke JUSCO sebab setan iblis hantu banyak kat situ yang dok rasuk aku suh shopping banyak banyak...
  7. ringan kan kaki ke jabatan jumpa lecturer tanya soklan.. bukan tunggu time tuto je nak jumpa lecturer..
  8. kena amalkan sikap STUDY JUGAK BILA TAKDE KUIZ, TEST DAN EXAM.. bukan STUDY BILA ADA KUIZ, TEST DAN EXAM...
  9. kena susun balik waktu tido aku.. *yang ni sangat penting*
hmm, cukup la kot.. kang kalau banyak banyak memang takde nye aku nak ikot azam aku tu.. btw, azam ni khas aku pasang untuk aku naik kan pointer aku pada sem depan.. agak agak, tercapai tak? (mike, tolong aku capai azam aku, aku tolong kau fulfil kan wishlist 2011 kau tu.. deal..?)

:)
:))
:)))

dah, aku da oke balik.. aku nak tido sebab aku nak mimpi KHAIRUL FAHMI BIN CHE MAT jap malam ni.. esok da nak berambus berangkat tinggalkan rumah tercinta nie... +.+

bye~!

nota jari kaki : tetiba aku rasa nak..........


5 comments:

akubknko said...

bab kurg tido tu,ak kureng caye sket laa...kat dahi ko dah ade cop "aku kuat membute"..hihihi

kikilala said...

agak kuang hajo ko di situ yea~ haha

Nur Amira Ramli said...

hahaha... i like num 8! muahahahaha.. brsame lah kite! :)

kata kila said...

gemuk2 senyap sikit.sentap kang :P

kikilala said...

haha... ok2, nak cakap tak kurus bole tak ? hihi :)