Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 4, 2011

baru ada peluang nak hupdate blog

dimulakan dengan bismillahirrahmanirrahim...
 
 salam sejahtera dan salam 1Malaysia.. (ayat da macam nak bagi ucapan merdeka la pulak)

oke, hari ni baru aku dapat peluang nak update blog aku yang da penuh dengan sawang sawang datuk nenek labah labah da ni.. bukan aku tade masa na update, tapi bila aku nak update kat bilik guna wifi utm, box nak tulis entri ni asyik loading je memanjang.. dengan rasa sakit hati plus aku geram campur marah, aku dengan bangganya disconnect wifi utm dan tutup laptop.. lagi lagi la aku boring duk kat bilik je..

so, sekarang aku ada dekat PSZ a.k.a library besar UTM.. (UTM ade library kecik ke?) da banyak sangat benda dalam kepalaotak aku ni aku nak muntahkan luahkan kat blog ni, tapi tu la, tak boleh nak update kat bilik.. kenala peram buat pekasam dulu sampai la hari ni..

entri ni agak panjang oke.. kalau larat, baca la sampai habis.. :)

sabtu, 1/1/11 : da masuk tahun baru bermakna aku dah sembilan belas tahun.. tahun ni tahun terakhir bergelar belasan tahun.. wuuaaaa!!!! aku tak mau umur aku ade perkataan 'puluh' nanti! huhu.. ape ape pun, selamat tahun baru walaupun ari ni da 4 haribulan 1 tahun 2011.. :)

ahad, 2/1/11 : aku da balik utm.. berat sangat hati tengok family aku balik.. huh.. anak last la katakan, agak manja, gedik dan mengada sikit la.. tapi, demi memikirkan masa hadapan ku masih jauh lagi untuk aku tempuhi, (ayat memang tak bole blah!) aku pun kuatkan semangat tabahkan hati tajamkan minda aku untuk kau teruskan perjuangan aku sebagai seorang siswi di UTM ni.. (ayat skem nak mampus!)

isnin, 3/1/11 : hari first kuliah da spoil kan mood aku.. kelas pukul lapan tapi aku bangun tidi pukul 7.07 pagi!! whattapish!! memang pagi tu mood aku memang macam kat tengah laut la, terumbang ambing tak stabil.. oke, pegi kelas ENGLISH FOR COMMUNICATION pukul 8 pagi tapi kelas di cancel dan digantikan dengan kelas pukul 8 malam.. memang aku @#$%^&* macam ni la.. huh.. malam tu pulak, semangat nak pi kelas pukul 8, da sampai fakulti, lecturer briefing kelas 15 MINIT SAHAJA! lagi la aku @#$$%%^&* macam ni.. korang tahu tak, bagi sesape yang tak tahu, bas UTM pada malam hari hanya ada pada pukul 8 malam dan 10 malam sahaja? kitorang memang merempat jugak la sampai pukul 9 malam.. pastu kawan aku baik hati call delivery sebab dah tak tahan tunggu bas.. AKU MEMANG TAK SUKA HARI ISNIN!

selasa,4/1/11, hari ni la : so far, tade ape ape yang menarik untuk aku share.. btw, pagi pagi lagi cik BUNCET da mesej aku.. tak penah penah nak mesej aku pepagi buta.. tapi, aku suka~!!

untuk CIK BUNCET : happy monthyversary yang ke-4 sayang! i really do love u! sepatutnya tulis semalam tapi takpe kan lambat sehari.. miss u so much rite now.. :)

*maceh pakcik google*

oke bye~!

 nota jari kaki :
  • aku nak jadi diri aku tapi aku jeles tengok orang lain.. kritikal ni.. camne nak buat..? :( 
  • hari besday klasmate aku, HIDAYAD.. tapi aku tak mau wish lagi.. :)


No comments: