Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

kenangan yang perit

salam dan hai..

malam ni aku sedikit emo sebab cik buncet aku macam da jauh dengan aku sejak aku balik penang.. oke, aku faham maybe dia busy dengan assignment yang melambak, tapi.. is it hard for u to spend only 5 minutes to call me because i want to hear ur voice? i call u but others pick up the phone.. i really miss u right now..:(

dah la, sedih sedih pun bukannya bole ubah keadaan, buat buang karen jek..=.=

tadi, masa tengah tunggu nak azan isyak, aku sesaja slongkar laci almari yang penuh dengan koleksi purse dan ada dua patung spongebob yang kawan aku bagi.. asalnya nak snap pic sikit, tapi, cam malas lak.. 
maceh pakcik google..>.<
pastu, tetiba aku terjumpa plastik pink yang penuh dengan surat.. ekceli, aku yang simpan surat surat tu dalam laci tu, tapi aku sendiri yang lupa.. aku ingat da selamat sampai kat tapak pelupusan sampah dah..

eh, ada gambar...! oppss!! gambar tu terlalu private untuk dipertontonkan di khalayak blog ni.. gambar tu da lama jadi kenangan antara aku dan tuut...

selalu nya aku akan panas hati jekk bila terpandang muka or terfikir pasal tuut tu.. 
tapi, entah kenapa, aku sedih bila baca balik surat surat tu.. rasa kosong sangat kat dalam diri aku ni..

sedih bila angan yang dicipta masa tingkatan 5 tu hanya jadi debu dan habuk yang tak layak bertempek dekat mutiara kristal.. yang tinggal hanya lah 1001 kenangan yang sangat memeritkan jiwa aku bagai dihiris sembilu...cewahhh!! ayat nak gempak!!

aku nak buang surat surat tu skali dengan gambar, tapi, entah la... sampai saat sekarang aku tak buang buang pun.. hakikatnya, hati aku akan pedih sangat bila tengok plastik pink tu..

Ya Allah, buangkan lah dia dari ingatan aku.. bantulah aku untuk terus melupakannya.. hanya kerana dia, aku dihujani dan dilimpahi tohmahan yang tak masuk dek akal..

walaupun dah setahun lebih kejadian tu berlalu, tetapi, masih segar dalam kepalaotak aku ni.. susah sangat aku nak lupakan..

aku cuma nak luahkan apa yang aku rasa... kadang kadang tak semua benda kita bole story kat orang sebab orang tu bole pikir apa yang kita story kan tu.. tapi, blog aku ni tak bole nak pikir apa yang da aku tulis.. aku senang hati.. walaupun readers bole pikir apa yang dorang baca kat sini, aku tak kesah selagi hidup-aku-aman-permai-tak-diganggu oleh orang orang yang mungkin-dengkikan-aku...

wallahua'lam..

sekian...

nota jari kaki : aku cuba nak tido awal, tapi tak bole.. padan muka, sapa suruh tido lambat hari hari kat ostel.. :p




2 comments:

Anonymous said...

hye farah sayang.nape sedeh sedeh ni.tamo sedeh sedeh k.benda yang dah lepas jangan kenang.nanti merosak badan.cewah.terima dan redha.mesti ada hikmah disebalik apa yang tuhan jadikan sama ada baik atau buruk.chill dear:)

farah_kikilala said...

hehe... iye kak tiqa sayang.. sedeh kejap je.. pastu da okey balik..
tenkiu sis~!:)