Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

2010 tinggal lagi 3 hari

assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh..


kali ni entri aku bagi salam penuh, so korang pon kena jawab penuh jugak.. baru dapat pahala jawab salam penuh.. ustazah aku la kata..

tengok tajuk entri tu, mesti ada readers ingat aku nak story pasal azam 2010 yang tak tercapai or nak pasang azam baru 2011 yang sudah tentu tak kan tercapai.. eh, aku tade masa la nak pikiaq pasai azam azam sume nih.. sebab hidup aku selama ni tak pernah ada kena mengena dengan azam ex clasmate aku masam form 4 form 5 dulu.. aku hidup dengan matlamat je.. dahh, aku da melalut..T__T

oke, esok aku da nak berambus berangkat ke kl dan seterusnya ke johor.. esok pagi pagi da gerak g kl.. pastu hari jumaat baru gerak g johor.. nak amik abg aku n family angkut skali g johor antar aku.. jimat skit duit tambang sendiri balik johor bila family antar plus dapat jalan jalan dan shopping shopping.. :)

aku rasa cuti aku selama sbulan ni useless jugakla... rutin harian aku, hari hari bangun tido lambat (aku tido balik lepas subuh tau.. aku tak ponteng subuh lagi stakat ni), pastu makan, online, tengok tv dan tido balik pada malam nya.. masa 3 4 hari baru cuti, best la jugak rutin harian aku tu, tapi da masuk 2 3 minggu, boring dohh.. asyik makan, tengok tv... nak online, broadband ni kadang kadang memang suka cari pasal dengan aku..

waktu hujung minggu je, mesti g kenduri.. sabtu ahad lak tu ada je orang yang nak buat kenduri.. gemok la aku cam ni...

ohh, peliks gila muka aku sebab senyum cam tu.. tolong jangan kutuk oke, nanti aku dapat pahala free..


pic kat atas di snap dalam kereta, ondaway nak pegi kenduri kat taiping.. aku dengan kakak aku memang suka camwhore.. ni la hasilnya.. :)

orang cakap, cuti bole simpan duit elaun... tapi, aku cakap, cuti bole shopping dengan duit elaun..

so,

inilah hasilnya..

cheese dan keju~!!
lagi skali camwhore berlatarbelakangkan pintu masuk queensbay mall.. best gila shopping waktu ni, aku dengan kakak aku dapat beli sorang 2 shawl, pastu aku 3 baju, kakak aku 2 baju, pastu kitorang beli hape lagi tah.. da tak ingat.. huhu.. memang aku tak ingat duit aku nak abis la masa beli beli suma tuh..

hmm, bila nak packing baju nih?

anyone bole tolong datang umah aku n packing kan untuk aku bole tak? girls only oke.. sapa nak tolong aku, aku belanja makan burger zinger crunch kyepsi tapi bayar sendirik ahh.. haha.. sedap wohh zinger tu... minggu ni da dua kali aku makan.. ternak lemak banyak banyak sebelum balik johor..

oke bye~! nak ternak lemak lagi.. :)

nota jari kaki : aku rasa banyak isi entri aku tade kena mengena dengan tajuk entri aku.. ahh, pedulik hape kan..? *senyum selalu*


No comments: