Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 2, 2011

K.E.M.B.A.L.I.S.E.M.U.L.A

assalamualaikum..


:)

last entri aku pada 26 mac lepas.. hari ni da 1 april.. bermakna bulan mac da habis... 

MASA SANGAT CEPAT BERLALU...

hari ni, hari jumaat, 1 april 2011, hari yang ke 35 arwah pergi... tiada perubahan pada diri ku... sentiasa merindui dirinya yang pasti tidak akan kembali ke dunia ini...

tetapi,

aku merasa sangat BERDOSA... kerana...? sebab...?

tujuan hidup

aku TIDAK MERINDUI KEPADA SEPATUTNYA YANG DIRINDUI....

ALLAH SWT

RASULULLAH SAW

MAK AYAH AKU

ABANG KAKAK AKU

berdosa kan aku...? setiap hari aku menangis kerana teringat kan arwah, tetapi, bila je aku nangis sebab teringat kan Yang Maha Esa...?

betul, aku sangat lalai.. aku sangat leka... aku sangat tak bersyukur atas apa yang telah berlaku...

sedangkan, begitu BANYAK hikmah yang aku dapat disebalik pemergian arwah...

malam ni, air mata menitis lagi seusai solat maghrib... menitis bukan sebab merindui arwah, tetapi, menitis sebab terlalu rasa berdosa pada Yang Maha Esa... rasa kerdil... rasa hina... rasa malu yang teramat...

selalu je aku call mak aku, kakak aku... tapi, aku tak penah kata yang rindukan diorang...? berdosa kan aku...?

aku memang sangat 

MENYESAL... 

YA ALLAH, aku sangat bersyukur kerana tidak terlambat lagi untuk aku sedar akan semua ini... tidak terlambat lagi untuk aku kembali ke jalan-MU.. tidak terlambat lagi untuk aku mengubah segala nya...

YA ALLAH, kau istiqamahkan lah rasa ku ini.. kau tetapkan lah hati ku ini hanya untuk mencintai-MU... sesungguhnya tiada yang lebih berkuasa melainkan KAU YA ALLAH...

:)

untuk awk, 

maafkan sy andai sepanjang perkenalan kita, sy ada mengguris hati awk.. bukan niat sy untuk lakukan sedemikian.. sy sentiasa doakan awk bahagia di alam sana... 

maafkan sy kerana menangis setiap hari rindukan awk.. sy tahu, awk tak suka sy nangis.. tapi, dengan nangis je sy dapat redakan perasaan sy...

dan, maafkan sy sebab tulis semua ni kat blog...

:'(

awk, semua orang rindukan awk... kak luth pun rindukan awk... yang paling best, part dia panggil awk buncet kan..? hehe.. tapi, semua tu da jadi kenangan... 

kak luth, sama sama kita kuatkan semangat ea.. :)

kepada readers blog aku, thanks so much sebab sudi jugak baca entri entri luahan perasaan kat blog aku ni yang sangat ntah apa apa... i really really appreaciate ur guys... :)

kepada kak zam : farah sayangkan akak~!!

video akak ni memang buat farah sentiasa tersenyum macam arwah.. :)


for the first time, aku tunjukkan buncet aku kat blog aku ni... kepada korang korang yang tak kenal sapa buncet yang dalam blog aku ni, video kat atas da menerangkan segala-galanya...

terima kasih kepada semua yang tak putus putus memberi semangat kat aku... terlalau banyak untuk aku senaraikan di sini...

insyaALLAH, aku akan teruskan semangat arwah untuk bersama dalam family ASA... aku sangat berharap family ASA tidak keberatan untuk menerima kehadiran ku bersama mereka...

:)

terima kasih ALLAH..

wasalam..

nota jari kaki : silibus da habis belajar.. final da dekat... so, cuti pun da nak dekat.. yeay~!!

FARAH IZZATI, be a strong girl~!!








No comments: