Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 26, 2011

sebulan.

assalamualaikum..


:'(

aku tak nak nangis. tapi, aku dah nangis..

sekarang da hari sabtu sebab sekarang da pukul 1.33am dekat laptop aku.. tapi, aku nak jugak kata hari jumaat sebab aku tak tidur lagi..

SEBULAN.

da 4 minggu da aku kehilangan nya.. sekejap sangat aku rasa.. aku rasa macam minggu lepas aku baru balik jb dari kl dan tengok arwah buat kali terakhir.. dan malam ni aku hiba sangat... 

aku memang tak nak nangis dah... tapi, mata ni sensitif sangat... ingat sikit je da nangis... 

sejak bila FARAH IZZATI ni senang MENANGIS..????



aku marah sangat dengan diri aku sendiri sebab aku tak boleh nak tahan... aku sedar, dia tak kan kembali walau macam mana pun.. sepanjang 28 hari, aku rasa 3 hari je kot aku tak nangis.. tapi, setiap masa aku tak pernah lupakan dia walau pun sesaat... 

aku tak kesah kalau orang nak kutuk entri aku yang ni sebab aku memang tak paksa orang baca setiap entri aku ni kat blog aku ni.. blog ni je aku bole lepaskan semua perasaan aku.. aku selalu nangis bila update blog ni... aku memang tak boleh tahan...

aku da dilarang post or komen apa apa dekat wall dia.. okey, aku hormati keputusan mereka.. so, kat blog aku ni je la aku bole luahkan and lepaskan apa yang perlu...

please, jangan marah aku sebab aku still lagi ingat kan dia.. aku memang tak bole lupa.. tolong benarkan aku nangis untuk redakan perasaan dalam hati aku ni... i truly miss him rite now.. 

Astagfirullahala'zim...

doakan aku supaya kuat.. hati aku sangat lemah sekarang ini... 

Ya ALLAH, please, give me strength to accept that i already lost him forever.. Kau tetapkan hati ku ini agar aku tidak tersasar daripada jalanMU...

trying to smile eventhough im still crying

aku betul betul kena balik sebab nak jumpa mak dengan ayah aku... sejak daripada hari dia meninggal, aku tak jumpa mak ayah aku lagi... 

:'(

salam.

nota jari kaki : rasa ringan sikit kepala lepas test math method walaupun aku da tau aku kehilangan 10++ markah... apa nak jadi dengan aku ni...? =.="




4 comments:

Fyezah Hasbullah said...

kak farah .. sabar yer .. :) .. chill yaah.. :)

kikilala said...

thanks fizah :)

Laila Syazwani said...

yunk..be patient..doakan dya bahagia kat sana..

Mommy Fara said...

sabar ye farah..