Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 9, 2011

terima kasih REITHWAN BAKHTIAR, IRMA HASMIE, PESATIANZ :)

assalamualaikum..


:)

fuhh~!!

lega sangat rasa hati ni... sebab da habis semua test jadah ni... sekarang hanya menunggu untuk final...

asyik exam je kan..? tu la bahana jadi PELAJAR.. tapi, aku jugak yang nak kan..? so, terima je la..

okey, point entri aku malam ni bukan nak luahkan perasaan lagi... aku dah takde perasaan nak diluahkan.. 

:)

first of all, credit to REITHWAN BAKHTIAR... sebab sudi menurut menerima rayuan aku suh amik gambar aku dengan IRMA HASMIE... mesti ada antara korang yang cakap, ala, irma hasmie je pon... so what..? ada aku kisah korang kisah ke tak..? takde kan.. :)

so, inilah hasil nya..

irma dengan aku comel~!
okey, point aku nak sangat amik gambar dengan irma ni bikan sebab dia artis, *tapi, ada jugak sikit kot. haha*... aku nak sangat amik gambar dengan dia sebab dia da berubah... berubah atau berhijrah kepada kebaikan.. irma hasmie da berhijab... sumpa comel kan dia..?


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

comel :)

aku tak tau sebab utama irma kenapa dia berubah sebab da banyak minggu dan da banyak bulan da aku tak pegang paper.. nak baca apatah lagi kan... tapi, dengar dengar khabar angin kata yang irma ni bertudung sebab dia da clash dengan nabil.. okey, aku tak tau sejauh mana kesahihan nya.. :)



well, aku ni bukan lah seorang yang rajin nak mengambil tahu hal hal artis kat internet apatah lagi kat paper.. almaklumla, student yang sangat busy kan.. *tangan di dada, mata ke atas* hahaha

haih, merepek pulak.. aku ni tak rajin sangat nak surf2 internet untuk mengambil tahu hal hal dan isu isu semasa.. teruk gak en aku ni..? takpe la, hidup jugak kan aku sampai sekarang.. alhamdulillah.. *okey, takde kena mengena*

i luv pesatianz~!
orang orang dalam gambar tu adalah sebahagian daripada keluarga pesat ku.. *ayat skem*

ekceli, banyak lagi pic masa pesta konvo ni.. tapi, ada dekat REITHWAN BAKHTIAR... tak bole nak paparkan kat bloggie aku ni.. haha

last word : aku sayang PESATIANZ~!!

ok bye~!

wasalam.. 

nota jari kaki : esok friendly netball dengan sekolah sukan bandar penawar.. doakan aku dapat main yea~ :)




1 comment:

fatinamri said...

eh eh. irma laa. jelesss :) both of u comel la akk :)