Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 11, 2011

cukup 2 minggu :'(

asalamualaikum...


malam ni aku rasa aku tak bole tido... 

aku rindukan dia....

aku rindukan arwah... 

Ya Allah, betapa aku amat merinduinya di saat ini... sudah dua minggu dia pergi menemuiMu ya Allah... tidak terasa masa berlalu begitu pantas... :'(


menangis. menangis dan menangis lagi.. aku cuba untuk tidak menangis, tetapi, mata ini tetap berdegil..

masih mencari kekuatan untuk menerima takdir ini.. masih mencari kekuatan untuk meneruskan hari hari yang akan datang dengan sempurna.. diri dan hati ini masih lemah... hanya luaran yang nampak kuat, tapi hakikatnya, aku masih menangis bila seorang diri..

alhamdulillah, aku diberi peluang untuk meneruskan kehidupan.. aku masih diberi peluang untuk kembali sepenuhnya ke jalanMu ya Allah.. Kau jadikan lah aku seorang wanita dan muslimah yang sentiasa tabah dalam menghadapi apa jua ujian yang telah ditentukan ke atas ku.. aku redha akan ketentuanMu.. aku percaya, semua ujian ini mempunyai hikmah nya yang tersendiri..

aku nekad.. menyerahkan semua urusan hidupku kepada Allah SWT.. 


jika seseorang hamba Allah tidak lagi mudah menangis kerana takut dengan kekuasaan Allah...

justeru, menangislah kerana ketidakmampuan itu....

mengharapkan hari hari esok akan lebih baik daripada hari hari sebelumnya...

Ya Allah, permudahkan lah urusan harian ku.. berkatilah semua pekerjaan ku..

jadikan dia sebagai satu kenangan yang terindah yang tidak mungkin akan aku lupakan sepanjang hayat ku..

new day, new life, new chapter to move on..

Allah give me strength to face my fate..

life must go on no matter whats going on..

Laa Tahzan Farah Izzati...

salam

..Al-Fatihah..

2 comments:

sue naz said...

sabar eh...(x mampu nak berkata2 lagi)

gades mimy said...

sayya daa rasew ap awq rasew .
mmg saket .
sayya daa seta0n daa .
mule2 mmg taa b0le accept tp bilew daa lamew kne redha jugak .
saba 0ke . kuatkan aty