Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 23, 2011

minggu yang bercampur baur..

assalamualaikum..


:)

da lama aku tinggalkan bloggie aku ni sorang sorang... seminggu bersawang jek bloggie aku ni...

banyak sangat benda yang jadi sepanjang minggu lepas... yang happy, yang sedih, yang buat aku marah dengan diri aku sendiri pun ada gak...

btw, thanks a lot to ADMIN BLOGGER UTM sebab pilih entri aku yang INI jadi entri minggu ini dekat UTM BLOGGERS... thanks bro~!

okey, abes bab E.M.I... aku nak cite pasal dinner, PHYMISTIC GATHERING NIGHT, tapi, aku hold on dulu ea.. banyak pic aku tak dapat lagi... pic bawak ni pun aku cilok je dalam fb..

sengal doe pic ni..
 >.<
kak ain :)
aku nampak sangat tembam!
pic dalam fb
pastu, ada bbq sempena dinner tu ahad malam lepas.. banyak pic tapi semua tak ada dekat aku... so, tak bole nak story story kat sini...

yang penting ahad malam tu,

PRANK BIRTHDAY CHE MAN TAK JADI...!!!

hahahahaha... memang lawak sangat bila aku ingat balik malam tu... dengan aku tak bertukar baju daripada start bbq, memang ayu gila lah dengan skirt putih nya... *sayang nya takdak pic nak tunjuk*

*sekadar hiasan*
lebih kurang cam dalam pic tu jugak la che man kena.. tak sempat nak bagi yang teruk teruk sebab semua plan last minit... telur + tepung + air.. ok gak en...?

ni semua sebab tok wan yang salah send mesej kat tok wan... kan da tak jadi nak prank... :p

tapi, yang paling best, aku bawak keta malam tu...!! terima kasih yang tak terhingga kepada CT ZULAIHA yang sudi bagi kebenaran aku bawak keta dia... best sangat...!! kelisa yang da disportkan... sumpa best~!!

*sekadar hiasan*
keta kak ct tu lebih kurang cam dalam gambar tu ah... smart kan...? 

*mak, nak bawak wira tu mai johor bole...? * ngee~~

da habis part happy, part ni aku marah dengan diri aku sendiri... first, belajar memandu pagi sabtu yang aku rasa aku nak je langgar semua tiang dalam track tu.. nak je aku nak bagi jahanam keta yang aku belajar memandu tu.. masa kat jalanraya pun aku banyak kali buat salah.. banyak kali jugak la aku kena marah.. sebab apa..? sebab aku emo sangat hari tu... emo yang tak ada sebab... :(

macam biasa, balik terus nangis sebab teringat kat arwah... sepanjang atas moto aku balik dari tampoi-skudai, aku nangis je... apstu, jumpa lak eksiden moto dengna keta kat highway nak sampai taman sutera, lagi la aku nangis sebab lagi aku teringat kat arwah...

pastu, tadi aku habis test LA pukul 10 malam lebih kurang cam tu la... test LA 1 jam setengah ada 6 soalan.. aku rasa soalan test tu simple je kot, tapi aku boleh BLUR...!! memang tema minggu ni, aku marah dengan diri aku sendiri... huh!!!!

next test, MATHS METHODS hari jumaat.. aku tak nak cakap pape pasal subjek ni sebab test 1 aku subjek ni buat aku rasa cam nak terjun masuk dalam tasik utm... sangat TERUKKK...!!!

doakan aku boleh jawab test 2 jumaat ni... aku da tak mau main main, tapi, au tak tau nak buat macam mana... :'(

alhamdulillah, akhirnya, fb arwah deactivate jugak... TERIMA KASIH KAK NAD :)

kepada awk, hari ni dah hari yang ke-26 awk pergi.. selama 26 hari jugak la fon sy jarang sangat berbunyi... dan mungkin akan jarang berbunyi sampai bila, sy pun tak pasti... awk, sy rindukan awk.. tapi, sy tahu, rindu sy akan berlalu macam tu je.. alhamdulillah, sy da pulih sikit dari terus bersedih.. ramai sangat yang bagi semangat kat sy.. even, kak lia pun da kenal sy.. awk, semoga awk tenang di SANA.. tak mungkin sy akan lupakan awk sepanjang hidup sy sebab awk la KENANGAN TERINDAH dalam hidup sy.. :)

AL-FATIHAH...

:)

salam..

nota jari kaki : sedang kumpul semangat nak siapkan TUTORIAL yang BANYAK gila!







9 comments:

Unknown said...

dinner--->niceee
car--->hot&sexy
ko bawak kete--> errrr
incident itu ---> ):

cLouD_R-waN said...

wow ade gambar aku.

siti zulaiha said...

waaa..serius same mcm kete akak...i loike ^_____^

saya pon AIN jugak... said...

dh upload gmba bbq...jmput r singgah eh..
agak2nya bila r boleh bace blog cLouD_R-waN eh????

kikilala said...

syaimz : aku da bole bawak kete ah...

iwan : asal blog kau private..? =.=

kak ct : bole pinjam lagi kan..? ngee~

kak ain : okey~~

meme stalker said...

nk moto!!nk moto!!

along hackers said...

cutenyer ain...

cLouD_R-waN said...

cik farah: ramai stalker en. kena la private. gtewww~

kikilala said...

meme : lalalala~

along : hahaha :)

iwan : ala, stalk balik stalker tu.. haha :p