Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 14, 2011

tag..tag..tag

assalamualaikum.. 


:)

*dah tak nak sedih sedih*

aku baru ada masa nak jawab tag yang di tag oleh rakan-semaktab-yang-baru-aku-kenal-betul-betul-bila-masuk-UTM...


budak ni sengal sengal ubi kentang sikit.. :p

so, lets move on to da questions...

cekkidaut~!!

1.Adakah anda rasa anda hot?

HOT tu PANAS kan..? aku rasa sejuk gila sekarang sebab kat luar tengah hujan..
:p

2.Upload gambar wallpaper/lappy



story about the picture:

kepingan gambar aku dan kakak aku yang paling banyak.. pastu ada satu gambar mak ayah aku.. aku paling rapat dengan kakak aku yang dalam gambar tu sebab dia sorang tak kawen lagi.. masa ni dekat kelantan dengan terengganu time spupu aku kawen..
agak agak korang, mak ayah aku tu umur brapa..?
>.<

Kali terakhir anda makan ayam:

tadi masa lunch kat SUB.. kedai selera RAFI..
mahal

Lagu terakhir yang anda dengar:

KITA SATU by SPIDER... mendalam sangat maksud lagu ni.. :(

Apa yang anda sedang lakukan selain menyelesaikan tag nie?

dengar insturmental music dari blog CIK KACANG.. sambil tunggu orang tu reply mesej.. =.=

Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?

budak kecik.. kecik ke aku ni...? +.+

Tag 8 blogger:


Siapakah num 1 anda tag?

puan cik nur syamimi.. aku dengan dia tak ngam kot masa maktab dulu.. tapi sekarang kamceng nak mati gila.. 
:p

katakan sesuatu tentang num 5 anda tag?

suza~! kawan aku yang paling slamber yang penah aku jumpa..

Orang yg ke 3 berhubungan dgn siapa?

ada ke..? budak ni hati keras gila.. batu pon tak keras cam hati dia...

bagaimana dgn num 4?

jamal~kaunselor aku masa kat maktab dulu :)

Pesanan buat num 6:

jaga diri cikgu.. sayang awak~!

Kata-kata cinta buat num 2:
i lap u la mel~! jangan lupa first anni kita nanti :)

adakah num 7&8 de persamaan?

dua-dua student UTM :)

Berikan 5 perkara yang anda tau tentang orang yg 
ditag num 1:

-ex Mrsm Balik Pulau sama cam aku
-Student UIA.. asasi JURURAWAT kat uni tu...
-orang perak, pekat kot loghat perak dia
-otak gila gila sama cam aku
-suka pakai skirt dengan kemeja.. sweet kot dressing dia~

persamaan antara lembu dgn kambing:

dua-dua ada kaki empat  >.<

Perasaan ketika jwp tag nie:

homesick nak balik penang...
makk!! nak balikkkk....

adakah anda tahu rizman itu sengal?

pejadah tu..? kalau sengal itu rizman aku tau ah~

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

okey.. sekian sudah soalan tag itu tadi.. kepada 8 orang yang aku tag tu, rajin rajin kan diri anda jawab tag tu okey...

adios...

ok bye~!

nota jari kaki : hilang mood nak terus belajar sebab markah test terrruuukkkk gilaaaaaa.... +.@ 



7 comments:

NadiRah said...

wahh!!!
1st time nad kena tag soalan cmni..huhu
jap lg nad buat ek.. =)

kikilala said...

heee~
buat tau.. :)

dakpipimerah said...

hahaha,, aku amek farmasi ekk,,haha,,malam satgi aku buat naa,,huuu

akubknko said...

woi, mne pegi BINTI aku????
gggrrrr...siap ko!

Jamaluddin said...

farah...
mood tgh mati nk buat apa pon...
exam td sgt3333 lah teruk...

kikilala said...

mimi~da tukar oke.. :)

dalilah~okey gak tu kan...? :p

Unknown said...

aku sengal ubi kentang?? haha