Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 31, 2011

matlamat aku yang paling utama

salam untuk semua..

aku ada 1 matlamat dan juga 1 impian.. bagi aku, matlamat dan impian tu sama ja.. even angan angan pun sama dengan mendealah matlamat tu.. :)

cekkidout~!!



mende ni la matlamat aku!!

NOKIA C6-00

siyes, aku fall in love gila gila dengan nokia ni.. *tapi tak leh lawan love aku kat BUNCET la* :)

list kat bawah ni ialah spesifikasi nokia C6 yang sangat aku cintai ~
  1. of kos touch skrin :)
  2. ada keypad yg mcm keyboard komputer tuh
  3. kamera 5 mp with flash
  4. ada 3G dengan navigator maps
  5. senang nak akses fb.. hehe
banyak lagi speciality nokia nih.. kalau nak tahu dengan lebih lanjut, KLIK SINI oke.. :)

aku target, cuti sem ni aku nak keja and aku nak beli fon ni dengan hasil titik peluh petani pengalaman aku keja.. maklumla, aku ni mana penah ada langsung pengalaman keja..

ak da survey beberapa booth fon tanya harga.. paling murah aku penah tanya RM830.. ok kan? tapi, aku target da tengah tahun nanti, harga mesti turun lagi.. kalau dapat dalam RM780 tu pon da oke sangat..

aku tak mau tukar fon sekarang sebab nanti elaun bulan bulan aku kena potong dengan ayah aku.. so, kalau nak pakai fon baru, kena la pakai duit sendiri.. :)

jeles tengok kosmate aku da pakai fon ni.. dia tukar kat pc fair utm ari tu.. RM870 je... aku selalu gak pegang fon dia.. nak amik berkat.. haha

hmm, cik BUNCET lak nak pakai fon ni..






cantik gak kan fon ni? tapi aku tak minat sebab lebar.. hehe...
tapi, kena la dengan BUNCET sebab sama lebar.. haha.. (sayang, jangan marah oke!)

ok bye~!

nota jari kaki : korang korang tolong doakan kitorang dapat guna fon idaman kitorang ni oke.. muah2! sayang korang yang tolong doakan kitorang ni~! 

6 comments:

Hanis said...

suka jgak hp tuhhh ! :( idamn saya gk ! hehe

Puyi said...

wa... yg lebar tu mcm sy punye...

Yuny Khoo said...

npe x idam blackberry @ iphone?hehe^^

farah_kikilala said...

hanis~jom idam sama sama.. :)
ratu~bestnye!
yuny~tak minat la iphone or bb.. :)

Dol said...

amin~ insya'Allah xlame lagi dpat la tu~ hehe

farah_kikilala said...

amin.. hehe.. :)