Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 31, 2011

tak ada tajuk spesifik

salam korang sumeee~!!! (suara gedik)

lama kan aku tak update blog..? aku saannngggaaaattt bz tapi Datuk Najib lagi bz dari aku la..



aku tengah cuti raya cina seminggu.. tapi sumpa, cuti macam tak cuti.. selama 9 ari cuti, 2 ari aku kat kl, 3 ari kat penang, 2 ari kat kelantan n belen balance lagi 2 ari tu tak pasti lagi nak merayau kat mana.. kan aku cakap aku bz.. bz BERJALAN JALAN..

aku ada banyak sangat benda nak tulis kat sini, tapi, aku hold on dulu sebab entries aku mesti kena ada gambar gambar segala kan..? so, gambar sume tu aku tak transfer dalam lappy lagi, so, tak leh la nak update lagi.. nanti nanti korang cekkidout oke...!

aku bagi intro dulu k untuk update update akan datang.. :)

hari jumaat yang lepas, 28.01.11, merupakan hari sangat hareeemmmm bagi aku.. the most terrible and annoying day untuk aku!!! memang aku sumpah seranah la makcik gemok kat kaunter bas ekspress tu..

hari sabtu lak, 29.01.11.. HAPPY BESDAY ABANG!! ari tu besday abang aku yang ke 29 tahun.. tua 10 tahun dari aku.. so, korang da tau la kan umur aku brapa..? hehe.. (ayat paling sengal penah aku tulis.. =.=)
ari tu aku sangat gumbira dan bahagia.. eceh, ayat nak gempak starz je kan..? haha.. biar la kat aku.. bagi la can kat aku nak happy lepas aku merana haru jumaat tu.. so, nak tau apa yang jadi ari sabtu tu, tunggu aku update hokeyh~! btw, thanks sangat kepada cik BUNCET sebab the whole day ada dengan aku walaupun dia dah kena start study sebab exam final tinggal lagi seminggu.. love u sayang! :)

hmm, lepas tu aku da takde pape yang bes aku nak story kat bloggie aku ni.. tu je kot..

ekceli, aku nak cite pasal kem aku yang dekat melaka dengan desaru tu.. tapi, tak larat la nak karang ayat.. nanti aku upload gambar + letak caption sikit sikit je la.. ok kan..? 

lastly, kepada blogger blogger yang left link dekat atas tu, aku nak mintak ampun dan maaf sangat sangat sebab tak view balik korang punya blog.. dengan ini aku berjanji, aku akan BW sampai aku pengsan bila aku da ada masa free nanti.. okeyh..? :)

finally,

poyo sikit ---> dekat mid valley
masa ni, aku harap sangat dapat jumpa CIKEPAL PIPI COMEY kat mid valley ni.. sebab most of her entries yang dia kuar jalan jalan tu dekat mid valley.. tapi, tak jumpa.. huhu.. :(

tu je kot.. bye~!

nota jari kaki : 
  1. aku da dapat lesen L keta.. tengah cari masa nak belajar keta yang 9 jam tu.. penat la..=.=
  2. aku bawak balik semua tuto math method dengan DE.. dengan harapan nak abiskan dalam masa 3 hari aku kat penang.. sangat mustahil kan bagi aku nak abiskan..? (orang yang kenal aku je cakap mustahil)




No comments: