Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 14, 2010

such a WASTE day..=.=

salam pertemuan..=)

kali ni aku nak story pasal hari semalam aku..(hari semalam pon nk cita kt blog).. hei, suka hati teddy bear aku la nak cita ke tak.. nak sebok pehal..?? grrr

haha, ntah pape je ayat opening tu...

semalam hari sabtu... hari ni hari ahad.. maknanya da hujung minggu...
semalam, budak-budak kelantan da balik kampung masing-masing dan telah selamat sampai pagi tadi... alhamdulillah buat rakan-rakanku yang tersayang..(err, asal tacing lebey ni?)

semalam, aku marathon duk depan laptop daripada aku bukak mata (bangun tido la samdol) sampai aku nak tutup mata balik (tido balik)... tapi, stop la mandi dengan solat.. tapi, time makan aku duk bertakhta depan laptop balik..=)
semalam 1 ari aku online, tengok-tengok cita, blogwalking blog2 orang, godek2 fb orang...best! tapi, memang such a waste day kan? semalam da whole day aku tak pegang buku... geeram kat exam math method punya pasal, 1 ari sabtu tu aku tak pegang buku..=p

tadi cita siang punya.. yang ni malam punya..=)
tepat pukul 8.15 malam, aku dengan siti nur saffurra keluar menunggu bas untuk ke jusco taman U.. dalam pukul 9 malam, sampaila kami di jusco itu yang hanya mengambil 5 minit untuk sampai kalau dengan menaiki kenderaan sendiri..=.=..(saff nak sangat naik bas, hambek kau!)

beshopping la kami kat jusco tu.. pelik la.. aku tak penah boring pi jusco tu walaupun da bekali-kali-kali-kali aku da sampai jusco tu.. haha... aku kan kaki shopping, bukan takat kaki je, sekali dengan tangan, pinggang, badan sekali shopping kat situ.. hahaha..(tak le lawak mane pon)

ok, kami lapar.. nak makan sizzling, arena tutup.. nak makan kfc, ayam dengan burger da abes.. mana tak abes nya, da pukul 10.15 malam... da memang time kedai-kedai kat situ da nak tutup..(kau la saff! shopping tak hengat dunia! aku cakap dengan cermin) hahaha
kami pon pi la makan dekat JOHNNY ke JOHHNY? aku tak hengat la ejaan dia.. sumpa tak hengat langsung... aku makan prawn fried rice + chocolate milk shake... mahal nak mampos! padahal cinonet je makanan dia...lapar punya pasal, aku pon melantak la bagi abes... rugi woo tak makan bagi abes...@.@

ok, balik utm naek teksi sebab bas da lepas..=.=... sengal~
oppss!! kena tahan kat pintu gerbang oleh pakcik gad yang da macam ayah aku! ala, pakcik, baru pukul 10.55 malam.. belum kul 12.00 tengah malam..nak kena tahan jugak ke?(aku cakap dalam hati je la)

pakcik : assalamualaikum.. student utm ke?
kami : waalaikumsalam.. haah, students cini pakcik..
pakcik : dari mana ni?
kami : dari jusco pakcik..(muka cuak tahap cipan)
pakcik : bawak kad matrik tak?
saff : maafla pakcik, kami tak bawak.. sebab tetinggal dalam beg.. minggu ni minggu exam.. so, terlupa nak bawak..
aku : err.. hmm.. betul pakcik..
pakcik : lain kali kalau keluar malam, bawak kad matrik ye.. kalau tak bawak, nanti kena saman.. kamu tu da macam anak pakcik.. ayah ni ni tak suka nak saman2 anak.. lain kali jangan buat lagi yea..
aku : baik pakcik.. terima kasih banyak2..
pakcik : assalamualaikum..
kami : waalaikumsalam warahmatullah..(panjang sikit jawab sebab da lepas)

uncle bawak teksi tu diiiaaaammmm je sepanjang soal siasat tu.. haha... sory ye uncle~!

aku da banyak kali kena.. haha... so, tak berapa nak heran la (padahal aku yang cuak lebey sampai gagap nak jawab)=)))

balik2 je bilik, perut aku buat tarian hiphop + zapin... perrggghhhh... memulas kalah ferris wheels kat pesta pulau pinang!!
aku pon terus menuju ke tempat yang sepatutnya...(toilet la mangkuk!)

ahhh~~ kelegaan terasa.. hihihihihihihihi

ok.. tak abes lagi cita.. balik tu, aku tepon la buncet~
buncet baru nak mandi.. hihihi... busuk la sebab baru pas maen badminton..=p

pastu da siap2 suma... aku tepon balik.. pastu dia cancel.. ok, sebab dia baru nak mesej aku..
yang paling menyirapsirappekatpunya, baru tiga mesej and dia dah TIDO!
aku tak kesah pun dia nak tido sebab penat dan sebab dia ada tournament boling ASA ari ni, tapi, dia jugak yang beria-ia benor nak teman aku sebab aku boring sebab aku tinggal sorang dalam bilik sebab dija rumate aku da balik..(banyak sebab kan?)hahahahaha

aku pun dengan mengada+gediknakmampus, konon2nya merajuk la dengan dia... and aku menang! ari ni dia tepon aku kate 'im so sorry pasal semalam'.. bungataikayam la sikit ati aku nih...=))
 aku ok je sebenarnya..(ayat skem) wakaka~~!!!

udah-udah le merapu.. aku nak pegi mandi pastu nak pegi makan pastu rancang nak setadi yang belum tentu jadi ke tak nak setadi kalau aku tak tengok muvi atau online..=)

adios~wasalam~...-FIY1207-


No comments: