Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 17, 2010

puteri kayangan...=)

salam pertemuan...

its good to be at home.. err, lambat sikit la aku kata mende keramat tu sebab aku baru je sampai umah pukul 8.30 malam tadi.. walaupun aku da sampai penang pukul 9.30 pagi tadi...

jarak masa antara 9.30 pagi sampai 8.30 malam digunakan sepenuhnya oleh aku untuk meronggeng bersama kakak ronggengan aku.. haha.. subaidah--->queensbay mall--->tesco extra... okehh gak tu an...>.<

okehh, back to the topic above.. puteri kayangan... ada kena mengena ke dengan aku? haha.. sumpa takde langsung... tapi, aku tetap nak tulis jugak.. pedulik apa an, belog ni aku punya.. betul tak?(angguk cepat)..=p

takde la.. cita dia cenggini.. aku juz nak cita aku balik penang dari jb naik flight.. tu je.. hehe.. mengada sikit kan? eh, suka hati buncet aku la... ape kauorang suma nak kena kesah pulak en?

senai airport


so, dari senai airport ni la aku depart dalam flight AirAsia AK 5442 pada pukul 8.30 pagi.. sampai penang lak pukul 9.30 pagi.. tepat sejam dalam flight... sumpa, boring gile nak mampus~


nah muke buhsan gile

dah.. tu baru intro je~

sebenarnya, aku nak cakap pasal keindahan awan bila kita berada di kaki langit...

SUBHANALLAH..memang ciptaan Allah yang sangat agung... bila aku pikir balik, kerdil sungguh diri aku berbanding ciptaanNya yang lain.. walaupon manusia tu semulia-mulia ciptaanNya, tapi, diri aku tetap kerdil di sisiNya...


cantik kan? macam gula-gula kapas!

aku ada setara dengan awan itu!
SUBHANALLAH... cantik kan?
awan siket-siket masa baru berlepas..=)

cantik sangat bila kena matahari~

tercapai jugak impian aku nak tengok awan masa pagi-pagi... rasa tenang sangat... terbang abes suma masalah dalam pala hotak aku ni..

i wish i can touch the sky!(cam bole jekk)


okehh, aku akhirkan entri aku dengan muka happy bila da sampai penang da...


perasan comey..=p

muka sikit takut sebab baru nak mendarat... bergegar jugak la jantung hati aku nih~ tapi, maintain senyum... hihihi~~~~

nak tidur dah sebab mengantuk+penat tahap cipan..

adios~wasalam...-FIY1207-



No comments: