Sunday, November 21, 2010

sakit..=.=

salam..

entri ni sikit je aku nak tulis..

aku sakit... memang kronik..kronik gila lah!

aku sakit HATI sebab aku sakit MUKA sebab banyak TETAMU yang tak diundang ada kat atas muka aku ni.. bebukit-bukit dia buat aku sakit MUKA.. memang aku sakit HATI sangat-sangat... panas jerr HATI gua cakap sama lu!!

ok, nak sambung balik study kimia yang banyak gila aku tak study lagi.. ari slasa da final.. maple haram sentuh pun tidak.. err, nak jawab apa yea literacy komp punya final nanti?? =.@

rumate aku bahagia gila tengok GLEE kat youtube.. da study ke cik kak oi??

bye! wasalam..-FIY1207-

No comments: