Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 23, 2010

lambat tapi tak lewat..

salam peperiksaan...

wah~salam pon da betukar yea.. almaklumla, tengah minggu exam lagi.. blog orang lain da lama tulis pasal exam, aku je baru nak tekodek-kodek tulis entri pasal exam.. shukaa hatii aku lah oke?

today is tuesday.. aku ada 2 paper final exam ari ni oke.. paper PRINCIPLE OF CHEMISTRY dengan COMPUTER LITERACY.. bole buat ke? hanya Allah je yang tau jawapan nya~=)

oke. aku bukan nak cita pasal aku ada 2 paper exam dalam 1 ari.. aku nak kesahkan pasal habit aku masa minggu exam..

yang paling latest aku nak story pasal semalam..(err, pasal semalam je aku tetibe ada idea nak tulis entri)

meehoon tomyam pama + white coffee
gambar di atas menunjukkan lunch aku ari isnin iaitu semalam.. nampak sedap en? perghh! memang sedap pun.. aku ni memang hebat ar dalam hal masak2 makanan segera ni.. haha(bajet gilerr aku)

memang menu ni je yang menjadi santapan aku di kala minggu peperiksaan.. kemalasan untuk turun ke cafe pada lunch time ditambah dengan aku rasa memang buang masa turun cafe sebab aku rasa banyak gila aku tak study lagi.. sebab rasa2 tu la aku makan menu tu je.. kira ok pe en? makan jugak nama nye tu...

tapi, disebabkan menu tu jugak, aku diserang kesakitan keperutan yang teramat.. malam tu aku slalu je lawat2 toilet yang dekat dengan bilik aku tu.. pas ni memang tobat aku tak kan makan mee segera dengan segala pe kejadah coffee tu..

nasib baik la ari ni aku kembali sihat.. alhamdulillah~~

akhir sekali, selamat menjawab exam kepada yang masih ada paper n selamat bercuti kepada yang da abes paper..jeles!

oke.. nak stop kat cni sebab beta mahu bersiram~

bye!-FIY1207-

No comments: