Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 10, 2011

no reasons

Assalamualaikum.


Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.

malam ni sucks. aku benci hati aku malam ni sebab terlalu rindu. rindu kepada semua orang.. random.
he, she, them.
and the most important, MAK and AYAH.


yes. rindu itu menyakitkan. rindu yang tidak berbalas lagi sakit. 

malam ni aku sunyi. serius lonely. keseorangan dekat blok sebab yang lain pegi seminar wajib. aku tak pegi sebab aku tak suka seminar. tak, aku gurau je. aku memang tak payah pegi sebab aku dah berkhidmat untuk masyarakat dua minggu lepas.. so tak yah pegi seminar tu.

then, pegi dinner dekat mcD dengan dua orang kakak, balik tu hantar dayah pegi sri putri sebab dia nak balik Kedah. kan best kalau aku pun boleh balik Penang skali. Kalau tak bole pun, balik KL pun jadi lah. tapi, tak boleh balik pun. -.-


HOPE. HOPING. HOPELESS

im started to like someone but it seems useless.  there is a HOPE, then im HOPING on him, then it turns to HOPELESS.
so, i have NOTHING.


why i must know u? kenapa aku mesti kenal kau? haish.. i know it is fated. tapi aku rasa better tak kenal kau sebab aku da TERsuka kau bila aku kenal kau. aku harap dia tak baca blog aku.

Farah Izzati sekarang bukan lagi macam dulu. she's different. whats wrong with me now? =.=

i can say im happy now in UTM. in here, i have along, angah, acik, andak, uteh, ude and jebon as my brothers.. and i also have alang, fara, mike as my buddies.. but inside, no one knows. along and angah know some of my crush stories, their advice is only comforting my heart. 


final tinggal lagi 3 minggu. semester ni rasa macam aku belajar atas angin. cepat sangat. dan cepat jugak aku nak masuk 20 tahun.. tak sukaaaa umur ada angka 2 kat depan.

wish me luck !


okay, cukuplah aku merepek.. blog je lah tempat aku merepek kalau aku nak merepek.

till then, wasalam.

nota jari kaki : aku perlukan tidur yang cukup sekarang ni tapi taktau celah mana aku nak amik masa untuk dapatkan tidur yang cukup.

p/s : awak, saya minta maaf. jangan persoalkan isi kandungan entri ini.


2 comments:

Anonymous said...

what a lovely article indeed!
i have many of your writings and i was truly inspired by your stories!
do write more, as i wish to hear more bout you!!

i would like to remain anonymous, because i'm actually one of your secret admirer..

Regards.
From Manchester, UK. (Im a Malaysian though)

Farah Izzati Yussoff said...

ouh. thanks so much.
then, i would like to know u =)