Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 10, 2011

Random About Heart

Assalamualaikum.


Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.

petang yang panas dan angin sepoi-sepoi tak reti bahasa. dua keadaan tu memang buat aku rasa nak peluk Cik Buncet aku atas katil (baca-tidur).

such a nice SATURDAY. 
sebab aku boleh duduk senang lenang dekat bilik.. sebab apa? aku da lama tak duduk dekat bilik masa weekend.. 
bermula dengan ICF, Khidmat Masyarakat di Pekan, Pahang, Program Pesat... memang aku rindu untuk stay di bilik time weekend.. tapi yang tak best, sabtu je aku dapat senang lenang macam ni. esok kembali membusykan diri dengan booth GOP untuk Run 4 Ur Heart. -.-

okay, hari ni perasaan da stabil balik berbanding semalam. entri sebelum ni sumpah aku merepek sebab aku bosan semalam. dah, abaikan.

aku rindukan budak ni.


si gemuk + pendek. haha

akak rindu kamu. serius.

tikah, i have so many things to share with u. tapi, tak best lah share through the phone jek. sila lah datang johor kalau nak tau full of the latest story.. haha

*sigh*

its empty inside here. just.. random. full stop.

sampai bila nak rasa macam ni?


i really mean it. i really hope that u are the wrong guy that come at the right time. 
but, only ALLAH knows.


kadang-kadang aku rasa hidup aku sentiasa kat bawah. bukan lagi macam roda. kejap kat atas, kejap kat bawah. aku juga berhak nikmati kegembiraan hidup. tapi hakikatnya, kegembiraan yang aku ada sekarang, maybe its a fake happiness.

aku sangat menghargai orang-orang di sekeliling aku yang sering kali berusaha keras untuk membuat aku tersenyum dan bergelak ketawa. sometimes it works, sometimes does not.

aku tak faham kenapa lately aku seringkali rasa dipinggirkan dari kegembiraan dalam kehidupan. hidup aku sekarang macam tak smooth. ada je yang tak kena. tapi, ntah kat mana yang tak kena tu, aku pun tak tau. #lifeconflict

aku tak nak sentuh soal hati dan perasaan. sebab mungkin aku dah serik untuk menyayangi. dan jugak aku mungkin takut untuk disayangi. tapi, itu DULU.

sekarang aku dah bersedia dengan segala kemungkinan. aku memberanikan diri untuk menyayangi walaupun aku rasa mustahil, rasa sayang itu akan terbalas. i take the risk.


aku taknak kacau hak orang. i just want him to be happy. 

*trying to smile*
=')

till then, wasalam.

nota jari kaki : trying to hide the sadness, but i failed when ALONG asked me about this. *sigh*



2 comments:

NadiRah said...

the wrong person always comes at the right time and the right person always comes at the wrong time...

p/s : betul jugak nih...
hope, esok nad ngamok ngan sorang laki..
maybe tu jodoh nad..
kih3

Pakaian Muslim Formal said...

salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya