Sunday, November 13, 2011

Sehari Sebelum Balik Utm

Assalamualaikum.


Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha mengasihani

esok pagi pagi buta (baca : hari ni) aku da kena gerak balik JB.. Flight pukul 7 pagi.. maknanya, pukul 6 pagi da kena dekat airport.. pukul brapa aku nak bangun..? T__T

sedap kot tido kat umahhhh....

lepas satu masalah settle, masalah lain pulak yang timbul.. haih, apa sebenarnya yang kau nak? aku dah taknak masuk campur dalam hidup korang laa... aku da penat nak suka orang, tapi jangan buat sampai aku dah penat nak kawan dengan orang.


aku dah cuba move on macam dalam entri lepas.. tapi, malam ni da buat aku macam nak baling je pasu bunga kat muka dia.. heh, ingat aku ni murah sangat ke senang senang nak sayang orang balik? nampak sangat aku ni muka tak malu. T______________T

i'm done with all this.

enough. semua ni macam budak budak tau tak.

************************************************************

calm down farah.. okay, im smiling right now. =)

aku suka pink!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


guess what?

lalalalala~~~

until then.

wasalam.

nota jari kaki : esok hari penentuan aku reti masak ke tak. wish me luck~!




2 comments:

NadiRah said...

org dtg merisik ke???
wah!!!!~

farah izzati yussoff said...

nanad~ lalalala =)