Friday, July 1, 2011

kelahiran semula blog aku

assalamualaikum.. 


:)

blog aku telah dilahirkan semula.

tadaaa~!!

merahnya mak ngah oii~!!

dan header yang comel sebab ada muka aku yang gedabak tu telah disponsorkan oleh ehem ehem....

dan, ehem ehem itu adalah...

ENCHEK ZAMANI ayah kepada NAJLA ZAFRINA (anak buah aku) dan hubby kepada NURUL HUDA (kakak aku)..

so, pensponsor header tu ialah abg ipar aku~~~

TERIMA KASIH DAUN KELADI ABG ZAM

=)

jeng jeng jeng~~

=)

sempena dengan 1 Julai hari ni, *ada kena mengena ke?*
ouh, ada kena mengena sebab bulan ni akan menyebabkan aku cukup umur 19 tahun di bumi ini...
orang ramai da tak nak aku bersedih lagi.. so, untuk memulakan hidup baru, blog pun kena la baru... baru la semangat nak hidup.. >.<

*handphone bila nak baru?* okey, sumpa takde kena mengena.

11 hari lagi~

okey, bye~!

nota jari kaki : aku cukup 19 tahun, arwah cukup 20 tahun. pada tarikh yang sama.. *smile*







10 comments:

sergeant keroro said...

haha,nice!!

memang girly habis :P

farah izzati yussoff said...

haha..
la, aku kan perempuan.. :p

shafiqabdshukor said...

nice..
bnyk tu sponsor.. acer, sont etc..
hehehehehe

NadiRah said...

wahh!!!
nokia, walkman sume sponsor ke?? hehehe

farah izzati yussoff said...

shafiq~ haha.. tu saje je la :)
nad~ haha.. sape la yang murah hati sangat nak sponsor sume tu :)

syaimz said...

nak aku buatkan header? haha

iela_fadila alias said...

akan tggu ur next2 en3 :)
lige must go on dear,slmt :)

z said...

gila grand header..cantik!! :)

Lulu Caldina said...

lulu 1st time dtg sini, siyes header lawa ;)

farra8979 said...

wah, nice header.. ^__^