Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 21, 2010

bermulanya kisah......

assalamualaikum...

jam di dinding laptop mnunjukkan 3.01 am... mata aku stil ta nk tido.. tp aku cam da mngntuk..(mrepek kn)

boring... da first word dat appear in my head when holiday starts... okeh, aku da mula cuti pas abes asasi 5 bulan yg berjaya wat aku 3/4 gila... time 2 enjoy n TIDO puas2... tp skg ni aku ta tido2 ag...

tada idea na mrepek sbb da tgh mlm... tp na jgk tulis blog awl2 pagi ni.. lntk ko la blog.. naseb la kne dgr kemrepekan aku neh...

act, aku na cte sal life aku kt utm slama 5 bulan... 5 bulan yg pnoh ngn kegilaan, kesukaan, kedukaan, kemrepekan dan sgala ke...an dlm dunia nih.... tp, apsal r...? KEMALASAN YG AMAT SGT MELANDA DIRI AKU....

tape la wahai blog, ecok la aku start luahkan bnda2 yg aku na luah tu..(bkn dri dlm perot tw)...
esok kte date k... na tido... papai... nyte....

wasalam..-FIY1207-

p/s : memang ntah pape aku tulis kt ats tuh!!=))

No comments: