Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 2, 2010

update.....update....

assalamualaikum wahai suma pnduduk bumi yg bca blog aku neh..=p

lma aku ta update blog aku nih... bukan pemalas, apatah lg penyegan, tp kurang rajin cket la... ad idea, tp mls na transfer msuk.. hihi...
aku da cuti.. act, da lma da pon stat... tp, ari jumaat lepas bru blik penang... lps smnggu aku dok umah abg aku(dgn adek kak ipar aku skali)...hehehe... twu knpa aku gelak, hmm, phm2 sndri la yea...;)

spnjg aku dok slngor uma abg aku tuh, ad la bbrpa tmpt aku g.. act, ta de la jln2 sgt... yg btol aku jln2, aku g times square ngn my sis n her fren, kak iqin..(dua2 kpla brutal, msokla aku skali)..pi pkol 3.30 ptg, blik kul 8 mlm.. pastu mkn nasi ngn tomyam... sbb lapar...

pastu ari yg slbihnya, aku dok je la umah... jadila jap suri rumahtangga yg mmg ta da tauliah..hahahaha

ari kamis mlm, betolak blik penang(adek kak ipar aku ikot skali..wee)... blik penang cam besa...tada ap2 pon yg jadik..kuikuikui

hmm, sbulan dok umah... mcm2 yg aku na wat yg mmg pasti aku ta kan jd kenyataan.. kurang rajen la katakan..

tp, yg pasti akan jd knytaan, aku akan g tgk muvi yg sprti brikut :
1. prince of persia
2. lagenda budak setan
3. kecoh betul

nnti aku da tgk, aku jd pengulas cte2 td kt cni ekk..

okeh, idea aku da abes untuk post yg ni...

shingga brtemu di lain post..

wasalam..-FIY1207-

No comments: