Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 25, 2013

A New Family

Assalamualaikum.
Hai guys. So kita berjumpa di entri yang baru. Aku taktau kenapa aku mesti aku akan tulis entri baru waktu waktu cenggini.


Define A New Family.
Jawapan aku dalam bahasa Melayu adalah bila kau baru kenal orang dan orang tu dah rapat dengan kau macam family sendiri.

Entri ni aku nak cerita sikit pasal family baru aku masa final year ni.
Presenting... *drum roll*



Family #TwtupUTM.

Aku paling suka gambar atas ni sebab aku rasa gambar tu style. So credit to photographer walaupun aku taknak cakap pasal dia.

Entah kenapa aku rasa rapat gila dengan mereka mereka ni. Baru kenal, meeting pun dua tiga kerat je, lepastu terus organize event ni. Frankly speaking, aku sayang korang :')

Tapi dalam semua keseronokan semua ni, there's something that keep bothering me. Tak boleh nak elak sebab tak semua tau benda ni. Aku taknak la nampak obvious sebab nanti aku akan terima pelbagai soalan yang tak masuk akal serta soalan yang buat aku rasa nak lempang orang. So better don't.

Overall peserta dan krew #TwtupUTM

So event dah habis, post mortem dah selesai, tinggal nak buat laporan dan settlekan hal baju second batch. 
Alhamdulillah, everything went well. 

Isnin, 25/11/2013, dah masuk minggu kesebelas. Maksudnya aku ada lebih kurang empat minggu nak setelkan PSM 1 dan test dua sebelum final exam menjelang tiba. 
How time flies so fast. Less than a year lagi aku nak habis degree. Lepastu nak kerja sebab aku malas nak sambung sebab aku rasa dah penat belajar. Nak rasa pegang duit sat.

Malam ni rasa sayu. Sayu sebab banyak benda. 

"Pain Changes People"

Dan kalau betul sakit yang aku rasa ni dah ubah aku, maka perubahan ni bukan salah aku. Takkan pernah ada sesiapa yang faham betapa sakitnya aku kena tinggal macam tu je. Without a word. Dan aku sorang dipersalahkan dan dipertanggungjawabkan menggalas kesalahan ni. 
Sorang-sorang.
I do admit my fault.
But, what you give you get back. Be aware of that.
And I hope I WON'T see you anymore.

Till next entry, bye.

Nota jari kaki : Dear you, please notice that you are my crush :)


No comments: