Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 8, 2012

Spill

Assalamualaikum w.b.t.
Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.

Entri terakhir ialah pada sebulan lepas. Nampak sangat aku ni p.e.m.a.l.a.s.
Cuti semester dah hampir 3 minggu berlalu. Hujung minggu depan, aku dah kena balik UTM untuk sambung semester keempat. Sedar tak sedar, dah nak masuk tiga tahun aku bermastautin dekat JB sana.

Aku taknak lah cerita events yang dah berlalu sepanjang cuti lepas. Banyak sangat….. kot.

Hmm, aku baru lepas baca novel ROOFTOP RANT.
Macam biasa, novel hasil HLOVATE ni tak pernah kecewakan aku. Dan macam biasa jugak, aku akan rasa something dalam hati aku ni.


JADE & TRISY.
ZAID & BATRISYA.

Dua orang remaja yang ada family problem. A serious family problem. Tapi kembali ke jalan ALLAH dengan cara yang berbeza. And how I wish I can be the Trisy that have a husband like Jade.

For you in bangi : Dah hampir 5 hari tak contact. Terima kasih awak sebab faham keadaan saya. Err sebab mungkin awak faham keadaan saya. Saya tak minta banyak, saya hanya minta awak layan saya tak lebih daripada seorang kawan. Saya faham perasaan dia yang sayangkan awak. Saya taknak ada hati yang terluka. Dan terima kasih sebab jadi penguat semangat saya satu ketika dahulu. saya taknak lah saya yang jadi pemusnah hubungan orang. Sayangkan lah dia dengan sepenuh hati awak. Saya sentiasa doakan kesejahteraan awak. J

And for you : aku rasa aku suka kau.. Kot. Aku eksaited gila bila kau text aku. Tapi aku taknak kacau kau dengan awek kau. Tapi, kau comel. Serius. J


Boleh kata sekarang aku happy…. Kot. Maybe. Tipu lah kalau aku kata aku tak sunyi langsung. Sometimes. And somehow I wish I have someone special to care about me, to love me and to miss me. But on other side, aku selesa hidup macam ni. No special ones but I have so many friends, sisters and brothers around me. Beside me. But the most important, I have my lovely family. Aku ada mereka kalau aku perlukan apa-apa. Tapi aku tak boleh tipu hati aku. *sigh*

Aku gembira bila mereka bahagia.

That’s all. Enough for me to live on.

im not brave enough.

I just want to spill tonight.

Februari 2012. Lebih tepat lagi, 25 Februari 2012. Cukup setahun aku kehilangan dia. Tapi tak pernah sesaat aku lupakan dia. Sayang aku tak pernah padam walaupun maut dah pisahkan aku dan dia. Semoga ALLAH tempatkan dia dalam kalangan orang yang beriman.

Dan aku akan terus bersama ASA Explore membawa semangat dia. J

Till then, Wassalam.

Nota jari kaki : kecoh kata aku dah bertunang. Terima kasih sebab mendoakan aku. J



2 comments:

K said...

haha, kita sunyi sama-sama sekarang. nanti balik utm aku nak cerita.

Anonymous said...

for u in bangi: sape kah insan BERtuah tu mucuk?peeehhh~ kau da ade yg baru xbgtaw kan.. LOL~
n for u: sapekah plak yg lagi sorang tu ha?amboi~amboi~ makin mnjadi2 plak kau skang nih kan.. hahahaha