Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 25, 2012

Setahun Yang Berliku

Assalamualaikum w.b.t.

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.

Ini entri pertama sejak aku masuk semester baru. Semester 4. Alhamdulillah, sepanjang seminggu, everything goes well. 

Tapi aku bukan nak cerita pasal semester baru ni. In fact, takde pape yang best pun nak diceritakan pasal semester baru ni.

Hari ni, hari Sabtu. Hari tak penting, tapi yang penting, tarikh hari ni.

25 FEBRUARI 2012.

Setahun lepas, tarikh ni dah buat aku kehilangan chentahati aku. Hilang untuk selamanya.
Hari-hari aku berdoa agar aku diberikan kekuatan untuk meneruskan hidup tanpa dia di sisi aku.
Aku redha akan ujian ini.

Tetapi, sungguh, ALLAH Maha Kaya dan Maha Berkuasa. Setelah Dia mengambil orang yang aku sayang, digantikanNYA dengan orang-orang yang begitu rapat dengan aku.









Dan ramai lagi sebenarnya. Tapi yang paling penting, aku adalah salah seorang keluarga

Kepada awak, 


Semoga ALLAH merahmati awak di alam sana.

MR. BUNCET ini akan sentiasa bersama dengan saya sebagai pengganti awak.

:')

Btw, terima kasih Nadzirah sebab ingat dekat kita lagi :)

Nadzirah ni adik angkat arwah Afif :)
No matter what,

:')

Till then, wassalam.

Nota jari kaki : pagi-pagi mak aku call. Terubat sikit sedih aku untuk hari ni. Chill Farah :)



1 comment:

tentang IJAA (^_^) said...

be strong sis . dah setahun dah kann . mudah mudahan dia bersama dgn org org yg beriman . aminn . :')