Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 14, 2012

Tonight.

Assalamualaikum w.b.t.

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.

Hati tak tenang. Fikiran celaru. Rasa macam nak jerit. Tapi takdak sebab. Arghhh!!

Nak cakap sakit hati, tak jugak. Tapi yang pasti, cemburu. Ya! Jealous is the best word I can say in here. Kenapa aku cemburu? Melihat gambar gambar di dalam album beberapa rakan di FB, cukup untuk menerangkan segalanya. 

Enough with all those pictures. Stopped it Farah!

***********************************************************************

Okay, I have a long chat with my ucuk which is dia sudi jadi wonderwall aku kalau aku buat entri pasal dia seperti yang di janjikan sebelum ni. Ehem. Bila tiba masa nya aku buat ye ucuk. Jangan risau J

Tenang sikit hati aku bila chat dengan dia. Apa isi kandungan chat tu biarlah aku dengan dia je yang tau. Tapi yang pasti, sedikit sebanyak, segala yang dia kata tu, ada benarnya. Cuma aku je yang menafikan kenyataan selama ni. 

And the truth is, I REALLY HAVE TO MOVE ON.


jgn jadikan kisah terdahulu utk mengikat ape jua keputusan yg kau akan buat di masa skarang dan akan datang.

insyaALLAH, aku akan ikut pesanan penaja dari kau ye ucuk.

Dan untuk awak. Saya tak pernah lupa yang awak tu ialah kawan saya, dan tetap akan jadi kawan saya untuk selamanya. Cuma saya minta, jangan belakangkan orang yang sayang awak, nanti awak juga yang terluka. Saya doakan awak bahagia. Jangan risau, awak tetap kawan saya. J

Aku sedang mengumpul semangat untuk mulakan sem baru pada 20/2/2012. Semester 4. Yang sememangnya akan menuntut pengorbanan daripada aku. Mak ayah, doakan yang terbaik untuk anak bongsu mu ini.

Till then, wasalam.

Nota jari kaki : sedang berhempas pulas fikir untuk cari dana GOP.





No comments: