Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 10, 2010

kena tinggal

salam...

aku boring!!!!!

KHADIJAH AQILAH, balik umah on da spot tadi lepas dia balik dari dsi... da la aku kena duk sorang dalam bilik da whole morninng and evening tadi, malam pun kena duk sorang jugak... waaaa!!! boring tahap cipan binti cipanzi betol!

yang BUNCET lak, call td tengahari sekali je... pastu senyap sampai tengah malam... menyirap kan???
oke, aku tau la dia pi sungai congkak sebab member dia ajak, tak kan la sampai ke malam tak bole nak send 1 mesej kat aku? oke...

fine.... aku memang boring tahap...... statistics memang semakkan otak aku... yang literacy computer lak, memang nak buat aku cam nak koyak+rebus+minum air nota tu...

moga-moga, esok aku bole study dengan lancar... ameenn.....


adios...amigos... nak berambos...-FIY1207-

No comments: