Monday, July 12, 2010

macam-macam..

salam...

wah, da lama btol aku ta jenguk blog aku nih... sory ea sayang, i bz ckit sbb ada minggu transformasi mahasiswa yg btol2 memenatkan... tp, pas ni i jnji i akan post slalu kt sayang ea..ngee~~

hari ni, tanggal 12 julai 2010, genap umo aku 18 tahun... alhamdulillah.. aku masih diberi kesempatan oleh Allah SWT untuk menikmati kehidupan di alam yg sementara ni... bnyk jgk la yg wish bufday aku.. thanks a lot ea guys.. i rely2 appreaciate those wishes..=))... tp, bnyk jgk la org yg aku hrpkan wish bufday aku, ta wish pon..huhu..=(.. tape la, mybe dorg sebok sgt kan.. think positive ea..wee~~

ari ni jgk tanggal ari pertama aku g kuliah sbg seorang mahasiswa UTM... bangga siot sbb aku paling muda kt cni.. hihihi
siap awal gle, kul 7.15 da naik bas g klas.. ta penah aku wat bnde tu spnjg aku jd student mara forecast... haha... smngat gle bai... ari first la ktakan... knela semangat bekobar2..
aku tgk jadual first sem ni, tade la pack sgt.. bdk2 laen ag pack dri aku... alhamdulillah...=))

asal ari ni aku rse len mcm ar..?
cam sedih pon ad gak.. huh..=.="

ok la ea, doakan aku success slalu k.. daaa

wasalam...-FIY1207-

No comments: